04-02-2013 - IJsselmeer Berichten - winter 2012/2013
   INHOUD   > Een interview met Lobke Berkhout:    IJsselmeer goed oefenwater zeilsport > Schriftelijke ledenraadpleging over samenwerking met VBIJ > Windenergie van verschillende kanten > Meer en grotere windturbines betekenen beter rendement > Windenergie is het (nog) niet waard > Windturbine een industrieel product > Meer weten over windenergie: website-links > IJburgs stadsecoloog doet boekje open > Column Marten Bierman:    IJmeerlijn kan het RRAAM uit  > 32 verrassingen aan de voormalige Zuiderzee > Ir. Marten Biermanprijs
Niet-leden kunnen dit nummer bestellen via de rubriek clubartikelen of hier downloaden (1240kb, pdf)
In deze editie staan diverse artikelen over  windenergie. Meer informatie over windenergie “Dossier Wind-Turbines” artikel 20-11-2012