27-12-2011 - Nieuwe IJsselmeerberichten - winter 2011/2012
Het nieuwe winternummer van IJsselmeerberichten is in aantocht. Inhoud o.a.:    Een interview met Midas Dekkers   Informatie over het komend 40-jarig jubileum van de IJsselmeervereniging   Een terugblik door enkele voorzitters op 40-jaar IJsselmeervereniging   Informatie over het Jubileumboek  "Pittorekse reis langs de dode steden van de Zuiderzee en De IJsselmeer"   Bouwen in het Markermeer is niet nodig,  Bruine-vlootschippers, en nog veel meer interessante zaken.
Niet-leden kunnen deze bestellen door € 3,50 (inclusief verzendkosten) over te maken op onze bankrekening (zie hoofdpagina onder Actuele informatie) onder vermelding van naam, adres, postcode en woonplaats. Of nog eenvoudiger: bestel het via “Algemeen” - “Clubartikelen". (zie bijlage, pdf 1631 kb)
“Het bestuur van de IJsselmeervereniging wenst u  een zeer voorspoedig 2012, met veel weidse vergezichten !”