13-09-2011 - Uitnodiging VBIJ voor werksessie over biodiversiteit in het Markermeer  en hoe zich dat verhoudt tot een brug of tunnelverbinding
De stichting VBIJ voert momenteel een project uit over biodiversiteit en organiseert in dit kader ook een aantal werksessies met geïnteresseerden. Dit keer voor mensen uit de regio Amsterdam en in de tweede sessie met nadruk op de vaak besproken brug of tunnelverbinding met Almere.
Datum:  Donderdag, 6 oktober 2011 Tijd:  16.00 – 18.00 uur Locatie:  ARCAM architectuurcentrum Amsterdam Prins Hendrikkade 600 1011 VX Amsterdam    Voor de folder met uitnodiging, aanmelding en meer informatie:  (Lees verder, pdf 275 kb)