15-05-2011 - Nieuwsbrief Markermeer IJmeer april 2011
Onlangs verscheen de Nieuwsbrief Markermeer IJmeer van april 2011, met naast veel relevante informatie over de vele ontwikkelingen in en rond dit gebied, een interview met “onze” Flos Fleischer, directeur van stichting Verantwoord Beheer IJsselmeer.
Deze nieuwsbrief is een gezamenlijke uitgave van Rijkswaterstaat, de provincies Noord Holland en Flevoland en de Werkmaatschappij Markermeer-IJmeer Natuurlijk Ontwikkelen. (Lees verder, pdf 1165 kb)