31-03-2011 - De Kwade Zwaan informeert deltacommissaris
Deltacommissaris Wim Kuijken was maandag 28 maart te gast bij de stichting De Kwade Zwaan. “Als deltacommissaris wil ik graag verschillende standpunten en inzichten horen, dus ook van De Kwade Zwaan”,  zo reageerde Wim Kuijken op het programma dat stichting De Kwade Zwaan voor hem had samengesteld. De stichting vreest voor bebouwing van het IJmeer en het Markermeer.
Foto: Manja Verhorst in gesprek met deltacommissaris Wim Kuijken
Mensen in beweging De deltacommissaris kreeg een programma aangeboden waarbij hij vanuit verschillende invalshoeken kennis kon nemen van de situatie bij het Markermeer-IJmeer. De Kwade Zwaan toonde een diaserie waarin zij laat zien wat zij waardevol vindt en niet kwijt wil in het gebied, maakte met de deltacommissaris een wandeling over de dijk en lieten verschillende sprekers hun licht schijnen over de waarde van het gebied. Ook George Keet, voorzitter van de IJsselmeervereniging schoof aan, aan de keukentafel van “kwade zwaan” Manja Verhorst. Lees verder: http://www.deltacommissaris.nl/nieuws/dekwadezwaaninformeertdeltacommissaris.aspx