© MK-DATA 2011-2019
IJSSELMEERVERENIGING
Home De Vereniging Nieuws Algemeen Contact Het IJsselmeergebied Zoeken

1972 - 2019 - al 47 jaar !

“De kleuren van het wad”

De kleuren van het wad is een schitterend document voor iedereen die geïnteresseerd is in het waddengebied. Het eindigt met de triomf van de Waddenvereniging: in 2009 volgde een grootse en terechte bekroning. UNESCO riep de Waddenzee uit tot Werelderfgoed. Het boek is rijk geïllustreerd met historische kaarten, foto's en archiefmateriaal dat tot het bezit van de Waddenvereniging behoort. Kester Freriks (1954) is schrijver van romans, essays en natuurboeken, waaronder Vogels kijken. Alle driehonderd Nederlandse vogelsoorten en Verborgen wildernis. Ruige natuur en kaarten in Nederland. Hij is verbonden aan de cultuurredactie van NRC Handelsblad en volgt al meer dan dertig jaar het Oerol Festival op Terschelling. Hij geeft jaarlijks rondleidingen tijdens de Kunstmaand Ameland. Jubileumuitgave ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van de Waddenvereniging Leden van de IJsselmeervereniging € 19,95 (excl. verzendkosten). NIET leden € 24,95 (excl. verzendkosten). Formaat boek: 166x241 cm Aantal pagina’s: 240 Folder: De kleuren van het wad (10Mb. pdf)  Verzending en facturering zal plaatsvinden via uitgeverij Koninklijke van Gorcum. Van ieder boek doneren zij € 1,50 aan de Waddenvereniging.
Klik hier om het formulier in te kunnen vullen. Powered by Yourhosting
In ons magazine IJsselmeerberichten - winter 2016  staat een interview met Kester Freriks