Informatieavond IJsselmeer Windmolenvrij
Mega windmolenpark in het IJsselmeer 89 windturbines met een hoogte van 180 tot 200 meter 6 km uit de kust van Makkum Vanaf de Afsluitdijk ca 12 km richting Hindeloopen Ter hoogte van Kornwerderzand 6 km diep richting Breezanddijk Valt het tij nog te keren, of gaan we ons bij deze plannen neerleggen?
Vrijdag 23 oktober 2015 om 20:00 uur Café-Restaurant de Zwaan Plein 1 8754 ER Makkum   (toegang gratis - consumpties voor eigen rekening)
Programma: 20:00 - Ontvangst 20:05 - Lezing door dhr. A. Korper, stichting Vrije Horzion 20.35 - Pauze 20.45 - Lezing door dhr. A. Wouda, IJsselmeervereniging 21.15 - Pauze 21.30 - Lezing 22.00 - Korte afsluiting
Facebookpagina: IJsselmeer Windmolenvrij Website: www.ijsselmeer-windmolenvrij.nl Teken onze petitie en vul de enquête in!