Drijf In Bioscoop gaat voor Pampus
Op 30 en 31 juli en 1 augustus organiseert Forteiland Pampus weer de openluchtcinema in de haven van het eiland Op donderdag 30 en vrijdag 31 juli en zaterdag 1 augustus 2015 organiseert Forteiland Pampus in samenwerking met Mobiloscoop het evenement Drijf In Bioscoop. Dit is de jaarlijkse openluchtcinema op het water, in de haven van Pampus. Meer informatie is te vinden op www.pampus.nl  In een dobberend bootje genieten van de films die op een groot scherm in de haven worden vertoond. Het programma is nu nog geheim maar belooft drie leuke avonden. De films starten direct na zonsondergang om ongeveer 21.30 uur. Tegen middernacht is de film afgelopen en kan de nachtelijke terugvaart richting Muiden of elders worden aanvaard. Het Pampus Paviljoen verzorgt smakelijke catering voorafgaand en tijdens de films. Vanaf 19.00 uur is de haven geopend voor de bezoekende boten. Prijzen en kaartverkoop Eigenaren kunnen met hun eigen boot naar de Drijf In Bioscoop. Tickets zijn verkrijgbaar via de ticket webshop op www.pampus.nl en kosten per persoon € 15,-. De gegevens van de boot (naam, type, lengte en aantal personen) moeten worden doorgegeven via pr@pampus.nl, zodat de haven optimaal kan worden ingedeeld. Wie geen boot heeft, kan op vrijdagavond meevaren met Veerdienst Amsterdam. Kaarten hiervoor zijn te koop wie www.veerdienstamsterdam.nl De museumkaart en andere kortingskaarten en vouchers zijn niet geldig bij de Drijf In Bioscoop.