16-04-2013 - Symposium van stichting het Blauwe Hart
Het Blauwe Hart is van start en organiseert om te beginnen een symposium onder het motto “het Blauwe Hart van Nederland, een gebied van waarde”. Duidelijk dat ook de leden van de IJsselmeervereniging worden uitgenodigd om deel te nemen op 23 april, 13.00 in de Rode Hoed in Amsterdam. (Onder dit bericht ziet u hoe zich kunt aanmelden)
Uit de uitnodiging: Het Blauwe Hart is nationaal en internationaal van onschatbare waarde. Tijd om na te denken over hoe we dit unieke gebied vitaal en robuust kunnen houden. Ook in de toekomst. Bijvoorbeeld door stil te staan bij de waarden van Het Blauwe Hart. Zijn deze werkelijk onschatbaar? Of moeten we die waarden benoemen en meenemen in besluiten over de toekomst? Op dit symposium willen we samen met u beoordelen wat er nodig is om Het Blauwe Hart voor de toekomst te behouden en te versterken. O.a. Oud minister VROM dhr. Hans Alders en plaatsvervangend hoofd sector ROL bij Planbureau voor de Leefomgeving dhr. Olav- Jan van Gerwen en een panel van andere betrokken professionals komen aan het woord. In de uitnodiging in de bijlage van deze mail vindt u meer informatie. Mocht u aanwezig willen zijn, dan kunt u zich aanmelden via onder genoemde e-maildres of door contact met mij op te nemen via onderstaande gegevens. Graag tot de 23e! Met vriendelijke groet, Anne Copier Medewerkster projecten Stichting Het Blauwe Hart/Landschap Noord-Holland 088-0064497 E-mail: a.copier@landschapnoordholland.nl Rechte Hondsbosschelaan 24a, 1851 HM Heiloo Postbus 222, 1850 AE Heiloo Voor de volledige uitnodiging en programma: uitnodiging symposium Het Blauwe Hart (526kb, pdf)