29-05-2012 - Project Meerwaarde van Biodiversiteit
Onlangs nodigde de stichting Verantwoord Beheer IJsselmeer belangstellenden uit om mee te doen aan enkele workshops over de Meerwaarde van Biodiversiteit in het Markermeer.  anuit de gedachte dat natuur waardevolle diensten oplevert is met de deelnemers gediscussieerd over deze meerwaarden en hoe die zich verhouden tot andere economische waarden in het gebied.
Dat levert een leuk verslag op met een heldere kijk op waar het heen moet in dit gebied.      Lees verder, pdf 920kb