27-03-2012 - UPDATE: Massale reactie op verzoek om extra gift voor de IJsselmeervereniging
Op het verzoek van voorzitter Jos Teeuwissen om een extra gift werd door de leden van de IJsselmeervereniging massaal gereageerd. Er waren enkele gulle gevers die we niet onvermeld willen laten. De opbrengst, ruim € 12.000,- stelt het bestuur in staat extra plannen te maken voor het komend jaar. Daar komt het bestuur binnenkort op terug. Voor dit moment een dankwoord van de voorzitter:
Castricum, 26-02-2012 Beste leden/donateurs Eind december stuurden wij u een “bedelbrief” voor een extra gift voor ons werk in ons jubileumjaar. Velen van u hebben daar positief op gereageerd en dat heeft ons gesterkt in de overtuiging dat wij voor een goede zaak staan. Daarvoor heel veel dank. Wij hanteren het uitgangspunt dat we de contributie zo laag mogelijk willen houden zodat iedere IJsselmeerliefhebber zich bij ons aan kan sluiten. Als vrijwilligersorganisatie kunnen we onze kosten beperkt houden, maar de uitgaven voor onze activiteiten (kosten derden) nemen toe en daarom is het zo mooi dat er zo gul is gereageerd op ons verzoek om een extra bijdrage. Nogmaals, hartelijk dank voor alle giften! Namens het bestuur Jos Teeuwisse Wnd. Voorzitter P.S. Wij hopen velen van u te mogen begroeten op de komende ALV en jubileumviering op 7 april a.s. in Enkhuizen.