© MK-DATA 2011-2017
IJSSELMEERVERENIGING
Home De Vereniging Nieuws Algemeen Contact Het IJsselmeergebied Zoeken

1972 - 2017 - al 45 jaar !

Jubileum-Jaarboek 2017

Jubileum-Jaarboek IJsselmeervereniging 2017 Ter gelegenheid van haar 45-jarig bestaan brengt de IJsselmeervereniging een Jubileum-Jaarboek uit. Het wordt een rijk geïllustreerd boek waarin we ingaan op 45 jaar IJsselmeervereniging met een historische terugblik en een dubbelinterview met de vertrokken en beoogde voorzitter. Daarnaast besteden we aandacht aan tal van zaken in diverse rubrieken.    Hierdoor bestel ik de Jubileum-Jaarboek 2017 uitgave van de IJsselmeervereniging (een stevige glossy van 430 gram zonder advertenties)   Ik betaal na ontvangst met de bijgesloten factuur. De eerste verzending is onderweg via PostNL. “Jubileum-Jaarboek 2017” - een mooi boek om bijvoorbeeld met verjaardag, Sinterklaas of Kerst aan iemand cadeau te geven. Overzicht verzendkosten: 1 boek = € 4,00      2 boeken = € 4,00       3 boeken of meer = € 6,95
Klik hier om het formulier in te kunnen vullen. Powered by Yourhosting